Ποιες είναι οι νέες τάσεις στην τουριστική ανάπτυξη (μορφές εναλλακτικού τουρισμού όπως ο συνεδριακός ή ο γαστρονομικός τουρισμός) και τα νέα εργαλεία για την προώθηση της (place branding, χρήση των social media, αναβάθμιση καταλυμάτων και εστιατορίων). Πώς μπορεί η Στερεά Ελλάδα να ακολουθήσει τον βηματισμό της νέας εποχής;
Speaker

Σμαράγδα Σαρχώση
Performance Media Director, CEO Office
HotelBrain
Η Σμαράγδα Σαρχώση είναι η Performance Media Director του ξενοδοχειακού Ομίλου ΗotelBrain.
Από το 2010 εργάστηκε σε πολυεθνικές διαφημιστικές εταιρίες στο Λονδίνο με focus το digital marketing και media για πελάτες που μεταξύ άλλων δραστηριοποιούνται στον τουριστικό και ξενοδοχειακό κλάδο.
Το 2018 εντάχθηκε στην Accor Hotels, στο ρόλο της Media Manager, όντας υπεύθυνη για όλα τα brands και περισσότερα από 3,000 σε αριθμό ξενοδοχεία του ομίλου σε Αγγλία, Ιρλανδία, Γερμανία, BENELUX, Σκανδιναβικές χώρες, Πολωνία και Ρωσία. Το 2022 επέστρεψε στην Ελλάδα όπου ανέλαβε τα καθήκοντά της στον ξενοδοχειακό Όμιλο HotelBrain.
Η Σμαράγδα έχει σπουδάσει στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και στο University of Leeds της Αγγλίας όπου έχει λάβει μεταπτυχιακό στο Marketing & Advertising.
Thursday 8 | 02
Thu 8 | 02
Speaker 1 Full Name
Title, Company, Country